بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


به دلیل فقر افتخارات مجبور هستند از خود ما مایه بگذارند!

فحاشی به اسطوره استقلالی ها که تازگی هم ندارد،یک مقدار برای ما استقلالیها آنهم بخاطر کوتاه بودن دست ناصرخان از این دنیا سنگین تمام شده است!شعار چند هزار طرفدار عامی و بی سواد بازاری با اینکه نباید زیاد مهم و تاثیر گذار باشد،باید اما هر کسی هم جای ما آبیدلان بود جواب این حرمت شکنی آنها را مثل خودشان می داد!
از قدیم الایام طرفداران تاج محدود و صدالبته از قشری خاص بودند.در عوض پرسپولیسی ها که از ابتدا فقط بخاطر داشتن رقیبی برای تاج ساخته شدن و بنا بر همین دلیل طرفداران معمولی و عمدتا از اقشار بی سواد جامعه طرفدار آن شدند و تعداد این عده از تماشاگران تقریبا دو برابر طرفداران استقلال تخمین زده شدنه بود.مع الوصف با وجود اینکه تا همین چند سال قبل تعداد طرفداران پرسپولیس از استقلال بیشتر به نظر می رسید،اماهمان میزان از هوادارانی که به جمع طرفداران دو باشگاه اضافه میشد ،بر اساس ویژگی های که در بالا ذکر شده صورت می گرفته است! حالا هم که به سال 92 نزدیک میشویم بر اساس صحبتهای کارشناسان فوتبال تقریبا طرفداران دو تیم به حالت برابر رسیده اند و فقط با یک تفاوت اساسی که آبیها از قشر تحصیل کردهای چون حجازی و ... هستند و یا لااقل هواداران  پیشکسوتانی پرافتخار چون منصور پورحیدری،امیر قلعه نویی و ...می باشند!
اما قرمزها همان سلطان چشم آبی خود را هم چند وقتیست تحویل نمی گیرند و از ابهت سلطانی وی دیگر صحبتی نمی کنن!قرمزها به همین دلیل فقر افتخارات و نداشتن اسطوره ای چون ناصر حجازی در تاریخ باشگاه خودشان مجبورا عقده های و کمبودهای تاریخ باشگاه خود را بر سر نقطه ضعف ما استقلالی ها خالی کنن! با کلاس ترین پیشکسوت سرخکیها  مهندس حسین کلانی میباشد که ایشان هم در اوج جنگ و وضعیت پر اضطراب و قاراشمیش کشور به امریکا سفر کرده بود  و از متمدن بودن فقط کروات زدن را بخوبی یاد گرفته است!



نظرات شما عزیزان:

سميه روزبهاني
ساعت17:23---27 آذر 1391
جواب ابلهان خاموشي ست.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 9 / 1391برچسب:فحاشی به اسطوره ها,هواداران سرخآبی,کارشناسان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com